tag:blogger.com,1999:blog-14860179.post112262589661998042..comments2024-03-29T11:39:38.958+02:00Comments on Oikeus ja kohtuus - kaikessa ...: CASE Philips - Yhteenvetooikeusjakohtuus.blogspot.comhttp://www.blogger.com/profile/13244441602425956213noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-45640559644732210142015-06-27T12:31:41.918+03:002015-06-27T12:31:41.918+03:00Hmm... blogin pitäjä julistaa, että Philipsin tele...Hmm... blogin pitäjä julistaa, että Philipsin televisioilla (hänellä on kokemusta yhdestä televisiosta) ja sen lisäksi *myös muilla laitteilla* (joista hänellä ei ole <br />osoittaa mitään negatiivisia kokemuksia) on huono kestävyys ja ala-arvoinen laatu.<br /><br />Lisäksi blogin pitäjä haukkuu Philipsin "olemattoman asiakaspalvelun", vaikka Philipsin puolella hänelle tehtiin selkä vänkyrässä erilaisia tarjouksia. Ilmeisesti hyväksi asiakaspalveluksi kelpaa vain täysi rahojen palautus välittömästi ensimmäisen yhteydenoton jälkeen ja lahjakori kaupan päälle.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-61132473622281420002014-03-02T01:07:15.157+02:002014-03-02T01:07:15.157+02:00Ostin tammikuussa -14 Philips 39PFL 4208T/12 telkk...Ostin tammikuussa -14 Philips 39PFL 4208T/12 telkkarin. Kuvaruudulta puuttuu äänenvoimakkuuden näyttö,äänenvoimakkuuden säätö hankalaa ilman näyttöä. Philipsin asiakastukeen olen ollut yhteydessä 8-kertaa, ei ole apua löytynyt. Viimeinen ehdotus oli, että kävisin jossain naapurissa kokeilemassa, jos vika on antennissa, kysyin kuka korvaa vahingon jos tv särkyy kuljettaessa, vastaus oli että ei tiedetä sitä. Hankin kotiini toisen antennin, ei ollut vika antennissa. Saa nähdä mitä naurettavaa seuraavaksi keksivät. Tuntuu vahvasti siltä että Philips ei halua laittaa telkkaria kuntoon. ÄLÄ OSTA PHILIPSIÄ, JOS ET HALUA ONGELMIA. Kuusi viikkoa mennyt väsytystaistelussa, saa nähdä kauanko jaksan.<br />nm. ei enää PhilipsiäAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-22665719480950637312011-10-03T07:22:30.603+03:002011-10-03T07:22:30.603+03:00Kyllähän kaikilla valmistajilla on maanantai kappa...Kyllähän kaikilla valmistajilla on maanantai kappaleita. Eikö silloin olisi kuitenkin tärkeintä että tmän maanantai kappaleen osalta noudatetaan kuluttajansuojalakia? Se kai täsä pointti on.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-58140158825534575572011-10-01T19:35:04.608+03:002011-10-01T19:35:04.608+03:00Ei voi sanoa kuin että ilmeisesti Philipsin televi...Ei voi sanoa kuin että ilmeisesti Philipsin televisioissa esiintyy jyrkkää laadun vaihtelua. Itse olen ostamassa nyt uutta televisiota. Vanha laite on juurikin sama malli kuin artikkelissa, Philips 32PW8806. Se on toiminut 11 vuotta moitteetta.Mika Jnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-41677233888739012072011-04-20T11:12:46.112+03:002011-04-20T11:12:46.112+03:00HURRAAA!!!!
http://www.tietokone.fi/uutiset/phili...HURRAAA!!!!<br /><br /><a href="http://www.tietokone.fi/uutiset/philips_luopuu_tv_valmistuksesta_tappiot_jarkyttavia?utm_source=uutiskirje&utm_medium=uutiskirje&utm_campaign=uutiskirje" rel="nofollow">http://www.tietokone.fi/uutiset/philips_luopuu_tv_valmistuksesta_tappiot_jarkyttavia?utm_source=uutiskirje&utm_medium=uutiskirje&utm_campaign=uutiskirje</a><br /><br />Philips luopuu vihdoin television valmistuksesta. Erinomaista, kuka enää haluaisikaan moista paskaa ostaa!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-51331839335066118142010-02-24T17:06:10.903+02:002010-02-24T17:06:10.903+02:00Philipsin asiakaspalvelu on syvältä!
Mulle tuli o...Philipsin asiakaspalvelu on syvältä!<br /><br />Mulle tuli ongelmia Philipsin BlueRay-soittimen kanssa, luvattu verkko-ominaisuus ei pelitä.<br /><br />Siispä kirjoittelemaan Ph:n asiakas"palveluun", että missä vika...<br /><br />Muutaman päivän kuluttua tulikin asiallinen vastaus, että kokeilkaa toista kaapelia ja toista ADSL-modeemia. Niinpä kokeiltiin, ja tietokoneessa täysin toimivat yhteydet eivät edelleenkään toimineet. – Nämä tulokset kerroin seuraavassa mailissa Ph:n asiakaspalveluun, ja kysymys edelleen: missähän vika. Ettei vaan itse laitteessa?<br /><br />Pian tulikin Ph:n asiakaspalvelusta vastaus: oletteko kokeilleet painaa "yritä uudelleen" -näppäintä?!!<br /><br />Seuraavaksi soitin Ph:n asiakas"palveluun", ja luokattoman palvelun syy alkoi selvitä! "Palveluun" vastasi, äänestä ja intonaatiosta päätellen, nuorehko naishenkilö, jonka ainoat kommentit olivat "niin meillä tehdään" ja "se on Philipsin politiikka" – toistaen ja toistaen...Yrittäessäni kysellä mahdollista apua ongelmaani neito kehoitti ottamaan yhteyttä ulkoistettuun huoltoliikkeeseen!<br /><br />Siis pitkän esityksen kärki: miksei tälläiset tylleröt voi siirtää viestiketjua jonkin osaavamman kollegan, esim. tuotepäällikön vastattavaksi?<br /><br />Onko "palvelijan" oma ego niin tärkeä vaalittava, ettei asiakkaista ole mitään väliä!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-83246336235611759122008-02-16T19:50:00.000+02:002008-02-16T19:50:00.000+02:00No huh huh, toi on jo todella törkeää toimintaa! O...No huh huh, toi on jo todella törkeää toimintaa! Onneksi itselläni vastaavassa tapauksessa Gigantti korvasi koko homman.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-42849223258285790692007-12-14T11:50:00.000+02:002007-12-14T11:50:00.000+02:00MInulla hajosi PW9308/12 mallin kuvaputki, 3,5 vuo...MInulla hajosi PW9308/12 mallin kuvaputki, 3,5 vuotta vanha, ei ole saatavilla uutta kuvaputkea. Nyt lupasivat korvata 50% vastaavanlaisesta tv:stä eli 450e jäisi minulle maksettavaksi uudesta lcd 32" tv:stä. En nyt tiedä pitäisikö suostua???Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-25235934694339984542007-01-23T08:35:00.000+02:002007-01-23T08:35:00.000+02:00Sma linja jatkuu edelleen
http://oikeusjakohtuus....Sma linja jatkuu edelleen<br /><br />http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2007/01/onko-philips-parantanut-tapansa.html<br /><br />Philipsin DVD soitin hajos 2 kk takuuajan jälkeen, ehdottivat kotivakuutusta, sitten uuden ostamista jne ... paskaa paskaaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-1163249405989381182006-11-11T14:50:00.000+02:002006-11-11T14:50:00.000+02:00Juuri sain ilmoituksen, että Philipsin 32", 3 vuot...Juuri sain ilmoituksen, että Philipsin 32", 3 vuotta vanhasta TV:stä on kuvaputki hajalla. Maanantaina sitten kyselemään Philipsiltä vastausta.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14860179.post-1122709963740454512005-07-30T10:52:00.000+03:002005-07-30T10:52:00.000+03:00Suomessahan kuluttajan oikeudet pakkaavat olemaan ...Suomessahan kuluttajan oikeudet pakkaavat olemaan käytännössä olemattomat ilman suurta rähinöintiä.<BR/><BR/>Ostin itse viitisen vuotta sitten malliston silloisen lippulaivamallin Philips 36PW9525. TV:ssä oli alusta lähtien luokattoman huono kuva geometrian suhteen, kuva oli reuna-alueilta sivusuunnassa litistynyt selvästi, panoroitaessa tuli sellainen peilitalofiilis.<BR/><BR/>Alkoi tyypillinen vastuun pakoilu. Myyjän mukaan kyseessä oli tietenkin valmistajan vastuulla oleva ongelma, kädettömän merkkihuollon mukaan taas laitteen ominaisuus eikä vika ja ongelman suhteen pitäisi kääntyä myyjän puoleen. Olisin loppujen lopuksi palauttanut TV:n myyjälle, mutta paikkakunta oli toinen ja osoittautui niin vaikeaksi, että kun huolto yritti vielä laitetta säätää, jätin tyhmyyttäni palauttamatta.<BR/><BR/>Monien vaiheiden jälkeen tuossa tuo surkea töllö edelleenkin sojottaa ja on ihan varmasti viimeinen Philips, jonka ostan.Anonymousnoreply@blogger.com