Klikatkaa alla olevaa kuvaa saadaksenne kirjeen sisällön esille sekä ennen kaikkea kysymykset!
Philipsin toimitusjohtaja osaa näköjään peruskäsitteet sähköpostietiikasta. Hänen vastauksensa tuli tunnissa. Ehkä markkinointijohtajalla on jotain opittavaa 2 kuukauden vastaamattomuuden jälkeen. Toimitusjohtajan vastaus oli se mitä odotinkin. Eli hän totesi asiakaspalvelun vastaavaan kysymyksiin, sekä oli kääntänyt viestin kolmelle muulle henkilölle. Näyttää selvästi siltä että saamme normaalin vakiovastauksen suoraan Philipsin sisäisen ohjeen mukaan. Eräällä keskustelupalstalla henkilö oli jo ottanut yhteyttä tämän blogin perusteella Philipsin asiakaspalveluun ja kysynyt kuluttajasuolain noudattamisesta sekä tuotteiden kestävyydestä. Vastaus oli tietysti se mitä voimme olettaa. Philips noudattaa ja Philipsin laitteet kestää. Come on! Mitä muuta he muka sanoisivat? Odotellaan lopullista vastausta keneltä se sitten tuleekin ...
16.8.2005 Ei ole vastausta kuulunut yllä oleviin kysymyksiin vaikka itse toimitusjohtaja Kari Kaipainen on niin luvannut.
Asiaa! Enpä usko että saat vastausta. Philipsin tapa hoitaa asioita on pitkästyttää asiakkaat kuoliaiksi ja toistaa samaa vanhaa linjaansa.
VastaaPoista