keskiviikkona, heinäkuuta 27, 2005

Philipsin hyvityskirje



Klikkaa kuvaa

4 kommenttia:

  1. phlipsin kommentit ja vastaus asiallista,
    valittajan kysymykset asiattomia,
    sekä ensimmäinen kirje kovin "pienisieluisen" omaa erikoista tekstiä.

    VastaaPoista
  2. Tuon ekan kommentin voisi asiattomana poistaa. Ihme vinkujia ja ymmärtäjiä riittää Suomessa näköjään joka junaan. Ilmeisesti Philipsin asiakaspalvelu on tännekin ehtinyt itkemään.

    Nimittäin, vinkuja kommentin perusteella luin valituskirjeen. En havainnut mitään pienisieluisutta kirjeessä. Pelkkää jämäkkää oman, kuluttajasuojalakiin perustuvan oikeuden puolustamista! 10 pistettä tämän blogin kirjoittajalle ja siitä, että jaksoit tapella Philipisiä vastaan.

    VastaaPoista
  3. Mikä tässä on ongelma? Köyhän ei kannata ostaa jos ei ole varaa.

    Philips tarjonnut sulle aika hyvin 3.5v vanhata romu telkastasi, itket netissä kun eivät maksa sulle uutta telkkaa.

    Takuun päätyttyä alkaa virhevastuu, luuletko että se tarkoittaa aina uutaa töllöö?

    Ihan oikein Philips toiminu loppupeleissä että pääsee sunlaisistasi turhista asiakkaista eroon, rahat käteen ja painu muualle.


    Ja niin: en omista philips laitteita :)

    VastaaPoista
  4. Minä ainakin olen ollut tyytyväinen Philipsin tuotteisiin. Yksi esimerkki tästä: Minulla on n.40-vuotta vanha Philipsin hiustenkuivaaja. Vetää vertoja tämänhetkisille markkinoilla oleville ns. 10€:n kuivaajille ellei enemmänkin. On toimiva ja tehokas. Liekö peräti museotavaraa, peräti arvokaskin?

    VastaaPoista

Sananvapaus ei kata pelkästään sellaisia tietoja ja ajatuksia, jotka otetaan myötämielisesti vastaan, joita pidetään vaarattomina tai joihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa. (Euroopan ihmisoikeustuomioistuin)

Kaikki kommentit ovat tervetulleita. Jokainen kirjoittaja vastaa itse omasta kirjoittelustaan ja oman kommenttinsa sisällöstä.