Kiitos kaikesta lähettämästänne postista liittyen ParkCom:iin. Muutamia mielenkiintoisia asioita on ilmennyt, joista saatan jopa julkaista artikkelin kunhan saan selvitystyön loppuun. Mitään uutta ei ole tapahtunut ParkCom maksujen karhuamisten ja perimisten suhteen. Jos jollain lukijalla on muita kokemuksia niin lähettäkää vapaasti kommenttia blogin sähköpostiin.
Sitten viikon vitsiin ....
ParkCom:n sivulla on palaute lomake jonka tarkoituksena lienee antaa palautetta yritykselle ja ehkä pyytää vastauksia yksinkertaisiin ParkCom:n "asiakkaita" askarruttaviin kysymyksiin. Palautesivun yläosassa lukee kehoittavasti - Anna palautetta - kysy lisää!. Olen kuitenkin saanut useita kommentteja sähköpostiin, että ParkCom ei vastaa palautteisiin, eikä asiallisesti esitettyihin kysymyksiin. Kuinka yleistä tämä on - en tiedä!
Huvittavinta on, että lähetetyn palautteen ParkCom kuittaa automaattiviestillä:
Olemme vastaanottaneet viestinne. Käsittelemme reklamaatiot
saapumisjärjestyksessä. Valvontamaksua ei tarvitse suorittaa ennen kuin olette
saaneet vastineemme.
Vi har mottagit er anmälan.
We have received your message.
Terveisin
Oy ParkCom Ab
Tarkoittaako tämä sitä, että valvontamaksua ei todellakaan tarvitse suorittaa ennen kuin annettuun palautteeseen on saanut vastauksen vai pitääkö tehdä reklamaatio jotta voi saada vastauksen palautteeseen? Entä jos ei ole saanut valvontamaksua, eikö silloin saa antaa palautetta, vai pitääkö palautteen saamiseksi ensin hankkia valvontamaksu?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Sananvapaus ei kata pelkästään sellaisia tietoja ja ajatuksia, jotka otetaan myötämielisesti vastaan, joita pidetään vaarattomina tai joihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa. (Euroopan ihmisoikeustuomioistuin)
Kaikki kommentit ovat tervetulleita. Jokainen kirjoittaja vastaa itse omasta kirjoittelustaan ja oman kommenttinsa sisällöstä.