Kuluttajavirasto julkaisi tiedotteen jossa uusi kuluttaja-asiamies Päivi Hentunen muistuttaa ihmisiä siitä että
verkkopalvelut saattavat olla maksullisia ja neljäntoista päivän palautusoikeus
ei ole itsestäänselvyys.
Artikkeli liittyy nettiin ilmestyneen ulkomailta toimivan www.autonarvio.com sivuston toimintaan.
Verkko-osoite on myönnetty malesialaisen yhtiön toimesta USA:ssa kotipaikkaansa
pitävälle yritykselle. Sivuston nimi on hyvin lähellä Grey-Hen Oy:n ylläpitämää
www.autoarvio.fi palvelua. Grey-Hen Oy
onkin omassa tiedotteessaan sanoutunut irti kyseisestä palvelusta.
Huijaussivusto www.autonarvio.com mainostaa sivullaan 69 euron hintaista
palvelua jolla saa tietää hinta-arvion omasta autostaan ja kylkiäisenä saa
myyntiä varten tarkistuslistan, myyntisopimusmallin ja muuta yleisistä tietoa. Palvelun
etusivulla syötetään ajoneuvon tiedot ja annetaan tilaajan matkapuhelinnumero
sekä sähköposti. Sivusto hakee laskutusosoitteeksi syötetyn puhelinnumeron
omistajan osoitetiedot. Valmistunut arviointi lähetetään muutaman päivän
sisällä annettuun sähköpostiosoitteeseen kuten myös 69 euron lasku. Kaikki
palvelun tuottama materiaali on saatava ilmaiseksi muista nettipalveluista.
Palvelu täyttää huijauksen ja petoksen tunnusmerkistön täysin ylimitoitetulla hinnoittelullaan.
Jos vertaa netissä toimiviin muihin vastaaviin palveluihin,
niin aikaisemmin mainittu www.autoarvio.fi
palvelussa tilaus vahvistetaan erikseen, se maksetaan pankkitunnuksilla ja
palvelun hintakin on alle 6 euroa. Toisaalta jos haluaa arvion jossa ajoneuvon
kunto fyysisesti tarkistetaan löytyy www.autotohtori.fi
joka on A-katsastuksen palvelu. Siellä hinta on 89 euroa ja katsastuksen
yhteydessä 69 euroa. Tällä hinnalla auto siis oikeasti tarkistetaan eikä
makseta pelkästä ilmaiseksi löytyvästä paperisilpusta.
On tietysti selvää että kukaan täysijärkinen ei osta 69
euron hintaista arviointipalvelua jonka tuloksena sähköpostiin saa kasan
paperisilppua kun samalla hinnalla auton saa oikeasti mekaanikon
tarkistettavaksi. Koska harva kuluttaja tilaa moista palvelua, näyttää siltä
että www.autonarvio.com sivusto on
rakennettu menetelmällä jolla pyritään saamaan aikaan tahattomia ja
virheellisiä tilauksia.
Sivusto ei pyydä mitään varmistusta tietojen syöttämisen
jälkeen tai mitään yhteenvetoa jossa puhelinnumeron perusteella haettu
laskutusosoitteen voisi vielä varmistaa oikeaksi. Kun tiedot on syötetty
seuraava sivu on ilmoitus tilauksesta ja 69 euron lasku seuraa perässä.
Pahinta tilanteessa on kuitenkin se että kuka tahansa netin
käyttäjä voi tilata kenen tahansa puhelinnumerolla mihin tahansa
sähköpostiosoitteeseen 69 euron tilauksia. Nettikeskustelujen perusteella
tällaisten toisen nimeen tilattujen tilausten peruuttaminen on käytännössä
mahdotonta ja yritykseen on äärimmäisen vaikea saada yhteyttä tai edes
vastausta. Sivustosta on jätetty kaikki rehelliseen nettikauppaan liittyvät
varmistamiset pois ja niinpä kuka tahansa voi käydä läpi esimerkiksi www.autotalli.com :n yksityishenkilöiden
myynti-ilmoituksia läpi ja syöttää www.autonarvio.com
sivun lomakkeelle myynnissä olevien ajoneuvojen rekisterinumeroita ja
myyjien puhelinnumeroita sikin sokin keksittyihin sähköpostiosoitteisiin.
Jos palvelun tuottaja haluaisi, se voisi pyytää maksun
etukäteen pankkitunnuksilla tai lähettää tarkistussähköpostin tilaajan
osoitteeseen tilauksen lopullista hyväksyntää varten. Tarkoitus on kuitenkin
rahastaa ja emme ihmettele vaikka netissä liikkuisi ihmisiä joiden tarkoitus on
nimenomaan, joko toimeksiannosta tai häiriköimiseksi etsiä ihmisten
puhelinnumeroita ja autojen rekisterinumeroita laskutuksen tuottamiseksi
palvelusta jonka saa muualta käytännössä melkein ilmaiseksi.
Kuluttaja-asiamies Päivi Hentusen selitykset tiedotteessa
hämmästyttävät. Ei ole yllätys kenellekään että palvelut ovat maksullisia
varsinkin kun hinta seisoo tiukasti etusivulla. Nähtävästi kuluttaja-asiamies
Hentunen on sen verran uusi tehtävässään jottei ole vielä kerinnyt oppia että
huijauksia ja petoksia voidaan järjestää monella tapaa muutoinkin kun pimittämällä
hintatieto.
Toisaalta onhan se tietysti ihan linjan mukaista että kun
Kuluttajariitalautakunnan johdossa saa vapaasti toimia lahjonnasta tuomittu
henkilö niin ei kuluttaja-asiamieskään voi se penaalin terävin kynä olla.
oikeusjakohtuus.blogspot.com
Lue myös:
Yksityistä pysäköintivalvontamaksua ei tarvitse maksaa
Kuluttajan oikeudet
Ryhmäkannelaki on jäänyt kuolleeksikirjaimeksi
Ryhmäkanne Finnairia vastaan
Tosi kertomuksia pienestä ihmisestä korporaatioiden hallitsemassa maassa, jossa oikeus ei kohtaa yksilöä, ja missä kohtuus on viranomaisten ja yritysten määrittelemä totuudeton arvo. Sota omien oikeuksien puolesta jatkuu ...
sunnuntai, syyskuuta 15, 2013
49 kommenttia:
Sananvapaus ei kata pelkästään sellaisia tietoja ja ajatuksia, jotka otetaan myötämielisesti vastaan, joita pidetään vaarattomina tai joihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa. (Euroopan ihmisoikeustuomioistuin)
Kaikki kommentit ovat tervetulleita. Jokainen kirjoittaja vastaa itse omasta kirjoittelustaan ja oman kommenttinsa sisällöstä.
Mielenkiintoista. Entä jos puhelinnumero on salainen. Saako firma silloin laskutustiedot?
VastaaPoistaSiinähän tilailee joku toisen tiedoilla, ei sitä ole pakko maksaa kun ei ole sellaista itse tilannut. Vrt. yksityiset pysäköinninvalvontamaksut.
VastaaPoistaJoku nyt tietysti sanoo että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan tyhmä joka maksaa. Saattaa olla. Mutta siinä vaiheessa kun palvelusta pyydetään aivan kohtuutonta ylihintaa ollaan heikoilla vesillä.
VastaaPoistaSaat täsmälleen samat tiedot autoarvio.fi palvelusta alle 6 eurolla.
Jos palvelun tuottaja haluaisi, se voisi pyytää maksun etukäteen pankkitunnuksilla tai lähettää tarkistussähköpostin tilaajan osoitteeseen tilauksen lopullista hyväksyntää varten.
VastaaPoistaVähintä mitä pitäisi olla on ton "Aloita" napin jälkeen tulee yhteenveto, mm. se laskutusosoite. Tämä yhteenveto pitäisi sitten vahvistaa, mutta ei.
Se että maksua ei voi maksaa pankkitunnuksilla tai kortilla, ainoastaan laskulla, osoittaa aika paljon palvelun luonteesta. Jos haluttaisiin varmista että tilaus on autenttinen, maksun voisi maksaa kortilla tai pankkitunnuksilla tai edes annettuun sähköpostiin voisi lähettää varmistusviestin joka sisältäisi vahvistus linkin. Sähköposti ei takaa henkilöllisyyttä, mutta se kyllä vaikeuttaa "häirintätilausta" tekemistä.
1. Ajoneuvon rekisteritiedot saa Trafin verkkopalvelusta muutamalla eurolla.
VastaaPoista2. Maksamattomat ajoneuvoverot saa Trafin palvelusta ilmaiseksi
3. Ajoneuvosi pyyntihinnan voi tarkistaa autotalli.com tai nettiauto.com palvelusta hakemalla saman ikäisiä, sama merkki/malli, voimansiirto, polttoaine, sama km-määrä +/- 25000 km.
4. Automyynnin oppaita on netti näyttnä kun vaan viitsi vähän Googlata, samoin löytyy valmiit kauppakirjan sopimuspohjat täysin ilmaiseksi.
Tuo vaatii vähän aikaa ja miellään tietysti tuosta voin maksaa sen 5-6 euroa jos ei halua itse nähdä vaivaa, mutta 69 eurolla pitää saada jo auto mekaanikon tarkistettavaksi.
Nettikeskustelua aiheesta:
VastaaPoistahttp://keskustelu.suomi24.fi/node/11644943
Erehdyin laittamaan autoni tähän huijaukseen ,kun huomasin että pelkät monisteet maksaa 69e + 14e viivästyskorkoa yritin poistaa viestin ja etsiä peruutus numeroa mutta mitään puh. numeroa ei ollut eikä osoitetta mihin palauttaa monisteet niissä ei todellakaan ole mitään arviointia vaan yleistä tietoa mitä pitää huomioida autoa ostettaessa.Ensin luulin sivustoa Suomen Autokatsastus laiittamaksi mutta kirje oli Postitettu Tallinnasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11703204
Iltalehti:
http://www.iltalehti.fi/autot/2013090517455100_au.shtml
Iltalehden uutisesta kopsattu:
VastaaPoistaKuluttaja-asiamies ryhtyy toimenpiteisiin, jos yrityksen markkinoinnissa ja tilausprosessissa ilmenee merkittäviä puutteita.
Eikö olisi jo aika ryhtyä toimiin? Vai onko tämä yhtä munatonta touhua kuin yksityisen pysäköinninvalvonnan kanssa. "Ei me nyt oikein voida ..."
Onneksi kuluttajariitalautakunta on todennut ettei maksuja tarvitse ja maksaa ja onneksi meillä on tämä blogi joka ainakin tiedottaa asioista. Kuluttajaviraston ei ole kuluttajien asiaa ajanut koskaan. Turha virasto.
Tämän vuoksi myös Teijo ja Tiina Taviksen kannattaa ehdottomasti asettaa puhelinnumerot salaisiksi & osoitteenluovutuskielto Trafiin.
VastaaPoistaPaitsi Trafihan luovuttaa tiedot jos pyynnöllä on vain jotain tekemistä autojen kanssa. Ihan samoin kuin yksityisessä pysäköinninvalvonnassa.
VastaaPoistaSe, että se hinta on mainittu siinä ei tarkoita, että kaikki sen huomaisivat, kun sitä ei ole mitenkään korostettu. Se on piilotettu yleisiin: hyväksyn ehdot litanioihin.
VastaaPoistaFirman sekavaa ja ristiriitaista tietoa p0eruutusoikeudesta:
"5 § Sinulla on 14 päivää aikaa peruuttaa tilaus. Palautusoikeus raukeaa, jos hyväksyit arvioinnin alkamisen irtisanomisaikan sisällä. Emme käsittele tekstiviestillä tai sähkopostilla esitettyjä perustushakemuksia."
Tuo, että vielä rajaavat millä ottavat vastaan peruutuksen on outoa. Tai olisi outoa rehelliselle firmalle.
Suomessa on vapaa hinnoittelu, mutta tämän ei tulisi mahdollistaa huijauksia. Jos palvelu on niin kallis, ettei sitä juuri kukaan ostaisi ja se on tehty niin, että tilaaminen vahingossa on helppoa, on kyse huijauksesta. Kun kuluttaja-asiamies tukee huijareita, niin kyse melkein avunannosta.
Tässä ilmeisesti toimitetaan tietoja sähköpostilla, jotta voidaan katkaistua palautusoikeus. Jos kaikki tiedot toimitettaisiin posti te ja lasku samaan osoitteeseen, huijaaminen ei onnistuisi. Rehellistä yrittäjää kiinnostaisi, ettei häntä voisi huijata. Huijari ei välitä siitä, kun hän tietää, että muut ovat häntä rehellisempiä.
Tämä palautusoikeuden poikkeus sähköisille toimituksille on ilmiselvästi liian laaja, koska se venyy kuluttaja-asiatytön siunauksella tähän.
Kuluttaja-asiamiehen virka myös on aika turha, jos hän vain siteeraa lakikirjaa tarvittaessa. Hänellä tulisi olla itsenäistä valtaa tai sitten pitäisi lakkauttaa koko virka.
Kerrotaan vielä 1 huijaussivustojen tunnusmerkki: Whois-kyselyssä verkko-osoitteen haltija ei esiinny oman/yrityksen nimellä, vaan käyttää proksipalvelua. Tässä tapauksessa verkko-osoitteen haltija piileksii WhoisProtection.cc -palvelun takana.
VastaaPoistaTuonne voi valittaa:
complaints@whoisprotection.cc
Kun kuluttaja-asiamies tukee huijareita, niin kyse melkein avunannosta.
VastaaPoistaTämä palautusoikeuden poikkeus sähköisille toimituksille on ilmiselvästi liian laaja, koska se venyy kuluttaja-asiatytön siunauksella tähän.
Juuri näin, Kuluttajavirasto on aina ollut täysin turha ja kallis virasto joka ei osaa puolustaa kuluttajia. Jos tämän parempaan ei pysty niin kenkää kaikille ja virasto alas.
Ehkä sinne pitäisi valita mies jolla on munaa oikeasti ja käytännössä. Nämä naispuoliset asiamiehet eivät ole vakuuttaneet mitenkään.
VastaaPoistaToivottavasti kukaan ei saa päähänsä syöttää Hentusen puhelinnumeroa tuonne.
VastaaPoistaPäivi Hentunen? Ei muuta kuin Tor-clientti täältä https://www.torproject.org/ ja sen jälkeen surffaamaan Kuluttajaviraston sivulle, sieltä löytyy että sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@kkv.fi, da?
VastaaPoistaKännykkänumeroitakin löytyy runsaasti koko henkilökunnasta.
Eli en tietenkään kehoita mutta jos joku haluaa olla ilkeä niin noilla tiedoilla voi tehtailla kuluttajavirasotn henkilökunnalle ison kasan laskuja autonarvio.com palvelusta eikä heilläkään pitäisi asiaan olla nokan koputtamista, sehän on ihan laillinen palvelu.
Haista paska!
VastaaPoistaEi todellakaan 69 euron arvoista palvelua.Saadut paperit on ihan sontaa. Samat saa ilmaiseksi netistä monelta sivulta ja kaikenlisäksi arvio autosta ihan päin helvettiä.
VastaaPoistaMutta jos Kuluttaja-asiamies sanoaa että palvelu on ok, niin kai se sitten on?
Jos autonarvio.com:sta joku lukee tätä palstaa niin tässä teille laskutusosoite:
VastaaPoistaVerkkolaskuosoite / OVT-tunnus: 003725020673, Y-tunnus 2502067-3
Verkko-operaattori: Itella Information Oy, välittäjätunnus: 003710948874
Paperiset laskut: PL 96818, 01051 LASKUT
Itella HelpDesk, 020 452 9348, information.fi(at)itella.com
Tutkin tuota autonarvio.com sivustoa ja se sisältää useita haavoittuvuuksia joiden avulla pääsee sisään jopa tilausrekisteriin. En tiedä kuka sivuston on rakentanut, mutta tietämys tietoturvallisuus on kyseiseltä ääliöltä kaukana.
VastaaPoistaTämähän on hyvä liikeidea. Netistä löytyy isokasa sopimusasiakirjojen pohjia ilmaiseksi. Mähän voin ruveta tarjoamaan niitä vaikka 79 euron hintaan ja samalla tavalla lasku lähtee kännykkänumeron/sähköpostin perusteella suoraan etusivulta. Kulutta-asiamiehen kannanoton mukaan tuossahan ei ole mitään epäilyttävää. Aika harva tuohon varmaa menee, mutta sehän riittää että edes muutama viikossa, kiva lisätienisti työttömälle.
VastaaPoistaPuhelinnumeroni oli napattu tähän palveluun ja sain paperinipun ja laskun jonkun auton arvioinnista!! Melkoisen ikävä yllätys! Tein rikosilmoituksen.
VastaaPoistaTämä näyttää ihan samalta
VastaaPoistahttp://www.autonhinta.net/
???
ed. anonyymille:
VastaaPoistaEhdot-kohdassa on sama "Northern Car Corporation LLC". ping-kysely kumpaankin verkko-osoitteeseen antaa saman ip-osoitteen (173.255.172.242). Lisäksi Whois-kysely antaa saman whoisprotection.cc proksipalvelun. väitän 99,9% varmuudella että sama huijari.
ja tämä kaikki kuluttaja-asiamiehen mielestä ok? Ei hyvää päivää, millä perusteella nämä viranomaiset tehtäviin valitaan?
VastaaPoistaTurhaa jaskanpauhantaa. Tehkää mielummin niin että tilaatte niitä omiin nimiin kauhean läjän, jotta huijarit joutuvat maksamaan Trafille, jonka jälkeen jätätte laskut pystyyn. Mikään perintäfirma ei näitä lähde perimään ja mikään oikeus ei näitä tuomitse maksettaviksi. Huijareita on pallomme täynnä - toisitte mielummin ihmisten tietoisuuteen miten toimia kun laiton lasku kilahtaa postilaatikosta. Tärkein asia on: KIISTÄ LASKU!
VastaaPoistaOnko kenelläkään kokemusta siitä, miten asia on edennyt, jos laskua ei maksa. Itse sain 3.9. päivätyn laskun 26.9. maksumuistuksen jossa 69 euron laskun viivästyskorkoa oli lisätty 44 euroa. Onko perintäfirmoja ollut esillä ja jos niin minkä nimisiä?
VastaaPoistaEi tarvi maksaa.Jos menee perintään niin täytyy olla kuulemma suomalainen perintäfirma ja näitä perintä-tapauksia ei ole ollut ainakaan vielä.
VastaaPoistaOnko kyseisellä taholla mitään mahdollisuutta periä maksuja lakiteitse Suomesta? En haluaisi maksaa mutta jos Kuluttajavirasto on heidän "puolellaan" alkaa jo huolettaa.
VastaaPoistaEi pysty perimään.
VastaaPoistaKuluttajavirasto my ass.
VastaaPoistaTehkää jokainen yksi laskutus Kuluttajaviraston laskuun. Pistäkää sähköpostiosoitteeksi vaikka
kirjaamo@kkv.fi
paivi.hentunen@kkv.fi
juhani.jokinen@kkv.vi
ja valitkaa joku puhelinnumero, esim.
050 395 2800
alkaa hymy virastossakin hyytyä
autonarvio.com palvelun perustajat on munattomia homoja jotka joka neiteinä pukeutuu pikku hamosiin. lasten hyväksikäyttjiä ja pedofiileja koko sakki.
VastaaPoistaJos tähän ns. palveluun menee autonarvio.com nettisivuston kautta niin palvelun ehdot ovat luettavissa. Palveluun voi joutua myös ns. bannerin kautta, joka tupsahtaa ruutuun kun katsot esim. formuloita netin kautta, minulle kävi näin, kun painoin aloita näppäintä niin näytölle tuli ilmoitus "palvelu on käynnistynyt tilausta ei voi enää peruuttaa" mitään palvelun ehtoja ei ollut nähtävissä.
VastaaPoistaOnko kuluttajavirasto nyt niin munaton ettei voi myöntää virhearviotaan ja julkaista uutta kannanottoa asian tiimoilta? Itse kyllä luotan enemmän tähän blogiin kuin yhteenkään kuluttaja-asiamieheen!!
VastaaPoistaSelvät huijauksen merkit. Menin itsekin halpaan.Aluksi en huomannut hintaa siinä ekasivulla.Kun täyttelin tietoja ajattelin että tuleehan se lopussa että tilaa. Mutta kun täytin eka sivun ja painoin nappia aloita tästä senjälkeen tuliuusi sivu,jossa kysyi nimeä ja osoitetta jolloin suljin koko tietokoneen. Mutta tiedot lähti jo aloita tästä napin painalluksesta.Samantien tuli vastaus sähköpostilla pääasiassa ettei voi perua enää. samoin tuli tekstarilla viesti
VastaaPoistaKannattaa tehtailla kuluttaja-asiamiehen laskuun noita tilauksia niin paljon kuin kerkiää. Eiköhän silläkin ämmällä ala mieli muuttumaan. Käyttäkää Tor-clienttia ettei jää oman IP osoitteen tiedot.
VastaaPoistaIhan käsittämätöntä tämä Kuluttajaviranomaisten toiminta. Tossa palvelussa ei ole mitään vahvistusta tilaukselle tms. Ihan sama kuin nettianttila tai verkkokauppa.com katsoo tilauksen vastaanotetuksi samantien kun katsot tuotteen tietoja.
VastaaPoistaEi ole kyllä kaikki muumit kotona Hentusella ja hänen apureillaan.
VastaaPoistaSain pe 2.10 laskun 69€, en ole tilannut/ nähnyt koko sivustoakaan. Kuluttajatyyppi antoi ymmärtää että oma vika mihin tietoja netissä panee. Aivan käsittämättömiä tyyppejä tuolla k virastossa, huolestuttaa ihan oikeasti. Laskulla pyyhin persettä!
VastaaPoistaÄlkää vain hyvät ihmiset menkö maksamaan kyseisiä maksuja, vaikka kuluttajasuoja sukkahousutäti miten neuvoo tässä vaiheessa. Kuulemma sanonut että pitää olla tarkkana mihin tietoja laittaa.
Hyvä business? Täytyy varmaan keksiä joku asunnonarvio.com palvelu ja 80€ per klikkaus.
VastaaPoistaKuluttajavirastokin viimein herännyt http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/10/10/autojen-hinta-arvioista-yllatyslaskuja-kuluttajavirasto-varoittaa/201314080/304
VastaaPoistaUudessa viraston artikkelissa kerrotaan että tilaus saattaa lähteä ilman että painaa "Aloita nyt". No totta vitussa se lähte kun lomake on rakennettu siten että pelkkä "Enterin" painallus missä tahansa kentässä aiheuttaa saman kuin painaisi "Aloita nyt" painiketta. Sen nyt näkee sivun html koodista.
VastaaPoistaKokeilkaa vaikka itse. Älkää syöttäkö mitään, laittakaa kohdistin vaikka vuosimallin kohdalle ja painakaa enter. Tilaus lähtee samantien mutta valittaa että puhelinnumero on virheellinen.
No se on selvä että noita laskuja joita tuon kautta on tilattu ei tarvitse maksaa. Firman pitää viedä asia oikeuteen jotta saa oikeudenpäätöksen perintään. Oikeudelle taas on helppo näyttää että sivu on rakennettu täysin huijausmielessä. Vähän voisi löytyä munaa sieltä virastostakin ohjeistamaan kuluttajia ettei kukaan vaan mene noita laskuja maksamaan.
VastaaPoistaToivottavasti nauhoitit puhelun. Noi kuluttajaneuvojen idiootti vastaukset on syytä julkaista vaikka youtubessa ihan vaikka opetusmielessä siitä miten ei pidä vastata kuluttalle. Kuluttajaneuvojan nimi vain esille ja samoin puhelu. Jos kuluttjaneuvojat pehmoilevat niin laitetaan ne sitten kova kovaa vastaan. Jokainen puhelu talteen ja julkiseksi.
VastaaPoistaKarhukirje ja toinenkin tuli kuten edellisillekin kirjoittajille. Perintätoimistolta en ole vielä saanut kirjettä, nähtäväksi jää saanko.
VastaaPoistaAutonarvionti.comin kirje ja uhkauskirje vaikuttavat monistetuilta, vaikuttaa siltä ettei siellä kukaan edes lue lähettämääni vastinetta, vaan vastaukset tulevat ennalta laadittuina teksteinä, samoina jokaiselle. Sen haluan vielä tarkistaa, siksi odotan varsinaista vastausta toiseen sähköpostiini. Hyvässä lykyssä se tulee huomenna, huonossa ei lainkaan.
Milläs tuollanen malesialainen firma mitään Suomesta perii jos maksamatta tylysti vaan jättää?
VastaaPoistacopy-pastatkaa allaoleva teksti heidän seuraavaan karhu-, tai vast.mailiinsa ja kertokaa mikä on reaktionsa!
VastaaPoistaTeksti :
Atonarvio.com minulta vaaditun saatavan ja organisaation yleisen toiminnan johdosta
Yleiseen toimintaanne ja etenkin nettisivunne formaattiin on kohdistunut poikkeuksellisen paljon reklamaatioita lyhyen ajan kuluessa pelkästään Suomessa.
Te ette ole reagoineet kritiikkiin lainkaan, esim. saattaaksenne sivustonne selkeämmäksi asiakkaan ymmärtää.
Vastuullinen ja rehellinen toimija olisi tietenkin korjannut selkeät epäkohdat sivustossaan.
Koska ette ole korjannut ja/tai selkeyttänyt sivustoanne te olette siten itse osoittaneet ja todistaneet, että sivustonne on alunpitäen ja tarkoituksellisesti suunniteltu ja perustettu nettihuijauksia varten.
TOISTAN: kaikissa muissa tapauksissa te olisitte korjanneet sivustonne selkeämmäksi!
Te olette aktiivisessa toiminnassa oleva nettihuijauksia toimeenpaneva kansainvälinen organisaatio.
Te olette rikollisia!
Rikollisen toiminnan rahoittaminen on Suomessa ja globaalistikin kielletty ja sanktioitu (enimmillään useita vuosia vankeutta). Laskunne maksaminen olisi tuota lainvastaista toimintaa.
INKASSO-organisaatio jolla uhkaatte uhrejanne, syyllistyy samaten ja yksinteoin rikolliseen toimintaanne jos se alkaa uhata / laskuttaa uhrejanne te päämiehenään.
Viittaatte kuluttajaviranomaisen päätöksiin joita väärinkäyttämällä te toimitte. Nuo päätökset on alisteiset tuolle itse osoittamallenne tosiasialle, että valtavasta reklamaatiomäärästä huolimatta te ette korjaa sivustoanne!
Sivuston tarkoituksellinen epäselvyys on toimintanne perusta. Ja SE täyttää nettihuijauksen tunnusmerkistön.
’Yritys’, jolla ei ole postiosoitetta tai se ei ilmoita sitä asiakkaille tai viranomaisille, ei vastuuhenkilöitä, reklamaatiojärjestelmää, verotietoja, selkeää kotimaata, vaan ainoastaan pankkitili, EI OLE yritys lainkaan, vaan mainitunkaltainen vastuitaan pakoileva rikollis-organisaatio.
Toivon, että kansainvälisellä poliisiyhteistyöllä teidät saatetaan pikimmiten toiminnastanne vastuuseen, korvausvelvoitteeseen ja vankilaan.
https://www.facebook.com/morten.flendt?fref=ts
VastaaPoistaRuvetaanpa laittamaan poliisiautot ja postiautot ym jotka vähänkään on valtion käsissä, sekä tuon Päivi Hentusen auto myös sinne vaikka kirjaston tietokoneelta ja puhelinnumerohan voi ottaa vaikka keskuksen numerot, jos vaikka muutama sata autoa valtiolta sinne saadaan ja todellakin poliiisiautot nyt ensin.
VastaaPoistasuurin huijaus mitä netissä nähty
VastaaPoistaei mitään yhteystietoja paitsi sähköpostilla osoitteessa
info@autoarvioiti.com en tidä meekö
oikeaan paikkaan kylläse lähtee13-04-2014